Udført af Torben Laursen
Vejledning:
Den venstre listbox skal være markeret for at kunne navigere i banen,
og styringen foregår vha. af WASD, og pil op og ned for at zoome ind og
ud.
Status for level designer:
* Tilføjelse af spil objekter
* Redigering af yaw, pitch & roll, dog ikke position.
Mangler:
* Andre views end top view.
* Gem/hentning af filer.
* Alt andet :P
Udført af Mikkel, Jon og Morten.
Udført af Frank og Kasper.
De ændringer, som er implementeret i denne version kan kort sammenfattes således:
Bilen kører stadig baglæns.
Denne rettelse er udført af Morten indeholder en kørende model af en Audi samt en bane, den kan køre på.
Denne rettelse er udført af Jon, som ledsager sine rettelser med følgende kommentarer:
Jeg har hentet versionen "2007 04 20 Engine og tom model" og indsat
koden til at få vist 3d-modellerne.
Alle de linjer jeg har indsat er i regions, kaldet "3D-models (Jon) 20.
april" - Det gør det let for folk at se hvem der har lavet hvad
og hvornår.
Jeg håber at andre folk, som henter denne version ned vil gøre
det samme, når de tilføjer noget.
Jeg har lavet en mappe i projektet, der hedder "3D-Models" , hvor
alle objekt klasser, samt X filer og texture filer er placeret for overskuelighedens
skyld.
Engine med deviceopsætning og tilknytning af associeret model. Indeholder også en Airplane klasse som dog ikke er instantieret - denne bruges som udgangspunkt for konstruktion af Bil klassen. Obligatorisk20070420.rar.
Mesh fil i .x format fra Jesper Mejrup. Audi.rar.
Visual Studio solution fra Jesper Mejrup. Kaldet af Render metoden styres af timer interrupts. D3DObjekter.rar.
Her er et link til et Particle Editor tool program leveret af Jon: http://www.codeninja.ca/users/rgaule/
Alle spil har brugt et particle editor program til at lave deres effekter med,
og her er nogen, som har lavet et program hvor man kan lave sine egne effekter.
Programmet er lavet i C# under .NET og sourcekoden til programmet ligger sammen
med.
Der ligger en masse effekt samples, hvor man kan afprøve dets muligheder.